Feeds:
Άρθρα
Σχόλια

κατά τον δαίμωνα εαυτού!

Στο γένος όμως των θεών, κάποιος που δεν φιλοσόφησε και δεν έφυγε ολοκάθαρος δεν είναι δίκαιο και ορθόν να καταλήξει, παρά μόνον ο φιλόσοφος

Πλάτων ¨Φαίδων ή περί ψυχής¨ 82c

Είναι ορθόν να χαρακτηρίσουμε την φιλοσοφία ως επιστήμη της αλήθειας

Αριστοτέλης (Μετά τα φυσικά 993 b, 21-22)

Οι φιλόσοφοι είναι οι κυνηγοί της αλήθειας

Πυθαγόρας (Διογ. Λαερτ. Βίοι Φιλος. VIII, 8)

Η αμάθεια και η άγνοια περί των θείων χωρίζεται ευθύς εξ αρχής σε δυο ρεύματα, από τα οποία το ένα δημιουργεί στους σκληρούς χαρακτήρες, σαν επάνω στο τραχύ έδαφος, την αθεΐα, και στους μαλακούς χαρακτήρες, σαν σε υγρά εδάφη, την δεισιδαιμονία.

Πλούταρχος Ηθικά τόμος 5ος ¨περί δεισιδαιμονίας¨ 164 Ε

*δεισιδαιμονία = η πίστη στα θεία από φόβο (και όχι από γνώση)
*δαίμον-δαήμον = γνώστης (εξού και το αδαής) καμία σχέση με την σατανιστική έννοια που της έδωσε η γνωστή θρησκεία.

με τον συνδυασμό των παραπάνω μπορούμε να διακρίνουμε τα εξής: η φιλοσοφία μας φέρνει γνώση, η οποία μας οδηγεί στην αλήθεια και την πραγματικότητα, τα θεία είναι ταυτόσημα με την αλήθεια και την πραγματικότητα ΑΡΑ η φιλοσοφία μας οδηγεί στον Θεό.

Αντιθέτως η πίστη από φόβο, δηλαδή η δεισιδαιμονία δεν μας οδηγεί πουθενά, παρά μόνο στα δίχτυα επιτήδειων οι οποίοι μας θέλουν δούλους. Την δεισιδαιμονία την χρησιμοποιούν ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως οι θρησκείες.


Έλληνες γεννήματα θεών

¨Επέλεξε (Η θεά Αθηνά) τον συγκεκριμένο τόπο που γεννηθήκατε, επειδή πρόβλεψε ότι το εύκρατο κλίμα του θα επιδράσει θετικά στην σωφροσύνη των ανθρώπων. Η Αθηνά ήταν φίλη του πολέμου αλλά και της σοφίας, επέλεξε λοιπόν τόπο ανάλογο που θα γεννούσε ανάλογους ανθρώπους, παρόμοιους με εκείνην, και ίδρυσε την πρώτη της πόλη (Αθήνα). Εγκατασταθήκατε λοιπόν εκεί έχοντας τέτοιους και ακόμη καλύτερους νόμους και ξεπεράσατε ολόκληρη την ανθρωπότητα στην αρετή εφόσον είστε γεννήματα και θρέμματα θεών.¨

Πλάτων ¨Τίμαιος και Κριτίας¨ 24, C 5

«Εἰ οἱ θεοὶ διαλέγονται, τῇ τῶν Ἑλλήνων γλώττῃ χρῶνται.»
(¨Εάν οι θεοί συνομιλούν, θα χρησιμοποιούν την Ελληνική γλώσσα¨)

Κικέρων

παραλληλίστε τώρα τα εξής:

1. τις 4 αδελφές επιστήμες στην αρχαία Ελλάδα ήταν: Αριθμητική, Γεωμετρία, Αρμονία (Μουσική) και Αστρονομία, οι οποίες είναι αλληλένδετες και η μια συνέχεια της άλλης οι οποίες είναι σε συγκεκριμένη σειρά από τα εδώ προς τα επάνω.

2. την τάση του ανθρώπου από εδώ προς τα πάνω (προς το θείον – ΗΛΕΟΣ)

3. Το ηλιοκεντρικό σύστημα με τους πλανήτες ως δορυφόρους του, με τον πυρήνα του άτομο και τα ηλεκτρόνια που είναι δορυφόροι τού

4. αυτό που έλεγαν οι αρχαίοι πρόγονοι μας το ότι δηλαδή εμείς είμαστε μικρογραφία του σύμπαντος

5. ὀτι τα αρχαία ιερά μας ήταν (αν τραβούσαμε μια νοητή γραμμή προς το σύμπαν) αντικατοπτρισμοί αστεριών του σύμπαντος (γνωστή δε και η ιερή γεωμετρία των αρχαίων ιερών ναών)

6.. ὀτι οι αρχέγονες μουσικές λύρες δονούνταν στα 5,23 σημείο που δονείται και η συμπαντική αρμονική κλίμακα. Ο ήχος των 5,23 είναι αιτία ίασης, γι αυτό αυτές οι λύρες υπήρχαν στα Ασκληπιεία.

7. Τα αρχαία θέατρα (πχ Επιδαυρου) είχαν πάντα Ασκληπιεία διότι με το σχήμα τους έστελναν τον ήχο προς το σύμπαν (θα έχετε παρατηρήσει την ηχητική στα αρχαία θέατρα που δεν χρειάζονται μικρόφωνα)

8. Ότι η 7χορδη λύρα του Απόλλωνα ήταν οι 7 ηχητικοί ποταμοί του σύμπαντος

9. το 5,23 είναι αριθμός, η λύρα γεωμετρικό σχήμα, παράγει αρμονία (μουσική) η οποία δονείται στην συμπαντική αρμονική κλίμακα.

10. να το γιατί οι αρχαίοι πρόγονοι μας χρησιμοποιούσαν γράμματα για αρίθμηση, πράγμα που αποδεικνύει επίσης την μαθηματικότητα της γλώσσας μας.

11. όποιος έχει διαβάσει Πλάτωνα θα διακρίνει τον τρόπο έκφρασης ο οποίος είναι μια μαθηματική εξίσωση, μόνο που αντί για αριθμούς χρησιμοποιεί λέξεις (έννοιες)
12. Θα αποδείξω μαζί με ένα φίλο τον επόμενο καιρό, ότι ο Σωκράτης στους διαλόγους έκανε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, έγραφε δηλαδή κώδικα (για όσους γνωρίζουν από Υπολογιστές).




Οι
πρόγονοι μας είχαν προσεγγίσει τον δημιουργό μέσω των μαθηματικών,
εφόσον ο Δημιουργός του παντός δημιούργησε τον κόσμο (υλικό και άυλο)
μέσω των μαθηματικών.

Μια ΜΚΟ πίσω από το νομοσχέδιο για την Ιθαγένεια;
Η θέση σε διαβούλευση του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών για τη χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας με διαδικασίες express στους μετανάστες που έχουν συμπληρώσει μια 5ετία στη Χώρα έχει κυριολεκτικά σοκάρει την ελληνική κοινωνία. Και όλοι διερωτώμεθα πώς προέκυψε αυτό το κείμενο και τι κρύβεται πίσω από αυτές τις τόσο προωθημένες και ακραίες θέσεις. Επειδή όμως εμείς είμαστε πάντοτε καλά πληροφορημένοι, θα σας λύσουμε και αυτή την απορία. Λίγο πριν από τις εκλογές η Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου» υπέβαλε στον τότε Υπουργό Εσωτερικών Προκόπη Παυλόπουλο ένα σχέδιο Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, το οποίο περιελάμβανε όλες τις θέσεις του σημερινού Κώδικα Ραγκούση (πολιτογράφηση αλλοδαπού στα 5 χρόνια, υποχρέωση αιτιολογίας στην απόρριψη της πολιτογράφησης, κτήση της ιθαγένειας από τα παιδιά των μεταναστών με απλή δήλωση κλπ.).

Ο κ. Παυλόπουλος απέρριψε τις προτάσεις της Επιτροπής, εξηγώντας μάλιστα σε ειδική εκδήλωση που έγινε στην ΕΣΗΕΑ πού θα οδηγούσε την Ελλάδα μια τέτοια παράλογη νομοθετική ρύθμιση. Λίγους μήνες μετά, σε Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και με Υπουργό τον κ. Ραγκούση, το ίδιο σχέδιο της ίδιας ΜΚΟ γίνεται δεκτό και συνιστά το πρώτο μέρος του περίφημου νομοσχεδίου για την ιθαγένεια και την ψήφο των μεταναστών! Μάλιστα η ΜΚΟ έβγαλε στην ιστοσελίδα της και πανηγυρικό δελτίο τύπου, στις 23.12.2009, «χαιρετίζοντας τη νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης» που περιλαμβανόταν στο δικό της το σχέδιο και ζητώντας «να μην υπαναχωρήσει σε πιέσεις που ήδη ξεκίνησαν για λιγότερο φιλελεύθερες λύσεις»! Για του λόγου το αληθές όποιος θέλει μπορεί να μπει στην ιστοσελίδα της ΜΚΟ (www.hlhr.gr) όπου θα βρει το κείμενο του σχεδίου Κώδικα που απεστάλη στο Υπουργείο, την επιστολή στον Υπουργό, τα δελτία τύπου, αλλά και ενδιαφέροντα στοιχεία για τη διοίκηση της ΜΚΟ με την επωνυμία «Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου».
Ποια είναι, επιτέλους, αυτή η ΜΚΟ που κατάφερε να περάσει στην Κυβέρνηση παρά τη σφοδρή αντίδραση των αρμόδιων υπηρεσιακών παραγόντων ένα τόσο επικίνδυνο για τη συνοχή της ελληνικής κοινωνίας νομοσχέδιο;

Στην Ελλάδα η ιθαγένεια χορηγείται από τις .ΜΚΟ
Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, της οποίας τα κείμενα υιοθέτησε η Κυβέρνηση ως νέο Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας είναι ο κ. Δημήτρης Χριστόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής της Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Αν ο Πρόεδρος της Ένωσης είναι εκείνος που εκφράζει και υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τις αρχές της, τότε ο κ. Χριστόπουλος έχει .πλούσιο βιογραφικό: Τον Μάιο του 2009, όπως καταγγέλλουν οι φοιτητές του, ο κ. Χριστόπουλος, για μια ακόμη φορά, τους υπέβαλε σε γραπτές εξετάσεις δίνοντας τους να σχολιάσουν είτε έναν υποθετικό πίνακα που αναπαριστούσε τον Ιησού Χριστό σε στιγμή σεξουαλικής συνεύρεσης με λαϊκή τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια (!!!) είτε το βιβλίο γνωστού αυστριακού συγγραφέα όπου ο Χριστός, μεταξύ άλλων, εμφανίζεται να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.(όλο το κείμενο των θεμάτων του καθηγητή είναι δημοσιευμένο στο φύλλο της 22.5.2009 της Εφημερίδας Espresso).
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά ο κύριος πρόεδρος έχει αναπτύξει έντονη συγγραφική δραστηριότητα υπερασπιζόμενος τα δικαιώματα των .μειονοτήτων στην Ελλάδα, επιχειρώντας να παρουσιάσει την ελληνική μειονότητα της Αλβανίας «μακριά από την ελληνοκεντρική θεώρηση που προτάσσει κατά βούληση τα εθνικά δίκαια», όπως λέει ο ίδιος σε σχετικό βιβλίο, που έχει συγγράψει από κοινού και με άλλα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης. Υπήρξε επίσης ενεργό μέλος του Κέντρου Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων που υποστήριξε την ίδρυση σκοπιανής «Στέγης Μακεδονικού Πολιτισμού» στη Φλώρινα, κεντρικός ομιλητής σε ημερίδες στο Πάντειο για την τσαμουριά και τους τσάμηδες και πολλά άλλα. Με αυτούς τους επικίνδυνους για τη Χώρα σκοπούς η ΜΚΟ «Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου» κατάφερε να «περάσει» σχέδιο Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, υποκαθιστώντας την Κυβέρνηση στη νομοθετική της λειτουργία. Γιατί κύριε Ραγκούση επιτρέψατε σ’ αυτούς τους κύκλους να νομοθετούν και να καθορίζουν ποιος είναι Έλληνας και ποιος όχι;


τώρα πίσω και από τον κύριο αυτόν μαντέψτε ποιοι είναι μέσω των δελτίων τύπου…



3. Ποιος μισεί θανάσιμα (μέχρι σταύρωσης) τον Χριστό;

Βάλτε
τώρα στον μύλο τον Βαλλιανάτο τις θέσεις του, την ιδιότητα (2) του αλλά
ΚΑΙ το χρηματοδότη του (1), και θα δείτε ποιος περιούσιος λαός είναι
πίσω από αυτά…



πηγή       http://paratolmo.blogspot.com/2009/12/national-geographic-2010.html

σχετικά με  το τεύχος του Ιανουαρίου του national geographic δεν βλέπω κάτι δημοσιευμένο ακόμα (ψάχνοντας στην επίσημη σελίδα του περιοδικού σχετικά με τα θέματα )!!!! αν είναι αληθινό το δημοσίευμα του συγκεκριμένου μπλογκ………..βγαίνει στο φως άλλη μία πλεκτάνη των Εβραίων περί αρχαίων σε όλο τον κόσμο και περί αμφισβητήσεως των δικών μας ως παλαιότερων!!! αναμένουμε…..

Η αποκάλυψη που θα κάνει το περιοδικό National Geographic στο τεύχος του Ιανουάριου θα συνταράξει τον κόσμο της αρχαιολογίας και να ανοίξει το 2010 με μία από τις μεγαλύτερες επιστημονικές απάτες στην ιστορία. Σε ένα άρθρο με τίτλο “Stonehenge, η μεγάλη απάτη”, στην online έκδοση των ΗΠΑ, ο αρχαιολόγος Mike Parker Pearson θέτει επί τάπητος τα αποδεικτικά στοιχεία που δείχνουν ότι το 90% των λίθων στο Στόουνχεντζ που βλέπουμε σήμερα δεν είναι απο την αρχική κατάρτιση και τοποθετήθηκαν αργότερα διάφορες, σαν “αποκατάσταση”, ως μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου. Έχει και την αλληλογραφία μεταξύ των ανθρώπων και των Βρετανικών αρχών από το 1898 και μετά που φαίνεται η απάτη των Αγγλων.

Μεταξύ των εγγράφων που υπέβαλε ο Parker Pearson είναι γράμματα, σχέδια, σκίτσα του έργου και μια συλλογή φωτογραφιών που δεν είχαν μέχρι σήμερα δει το φως της δημοσιότητας . Πολλές από αυτές τις επιχειρήσεις πρέπει να σημειωθεί ότι ήταν στην υπηρεσία της Αυτού Μεγαλειότητας . “Πρέπει να οικοδομήσουμε κάτι μεγάλο”, διαβεβαίωνε ο πρώτος μηχανικός το Φεβρουάριο του 1901 σε μια επιστολή του , “Η Ουαλία πρέπει να έχει ένα μνημείο στο μυαλό όλων των ανθρώπων . Ο συντάκτης του άρθρου, ο καθηγητής Parker Pearson, έχει πάνω από δέκα χρόνια αφιερωμένα στη μελέτη αυτού του μνημείου και είναι ο πρώτος που θα αναγνωρίσει, με κάποια αμηχανία, ότι ο ίδιος υπήρξε θύμα μιας σειράς ψεμάτων που διήρκεσαν πάνω από εκατό χρόνια.

Ενας μυστηριώδης χαρακτήρας που ονομαζόταν Gowland, ο οποίος είχε εργαστεί σε μια πρώτη “αποκατάσταση” του μνημείου το 1901, φαίνεται να είναι ο εμπνευστής της απάτης. Επίσημα έγγραφα αναγνωρίζουν τον William Gowland ως μηχανικό που το 1901 βοήθησε την αποκατάσταση του μνημείου αλλά και προσθεσε δεκάδες πέτρες ακόμα. «Υάρχουν δεκάδες επιστολών μεταξύ της κυβέρνησης και του Gowland στις οποίες περιγράφονται λεπτομερώς το διεξοδικό σχέδιο να μετατρέψουν την περιοχή σε πόλο έλξης με βάση τον πολιτισμό, και να γίνουν τα πάντα με απόλυτη εχεμύθεια” .

ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ

Πάει λοιπόν κι αυτός ο χρόνος όπως τόσοι άλλοι, πάει καλειά του που λένε. Μα την αλήθεια, τέτοια γκαντέμικη χρονιά δεν θυμάμαι, δεν ματαείδα στον κόσμο που περιπλανήθηκα σε θάλασσες κι ωκεανούς, σε χώρες μακρινές κι αλαργεμένες, κίτρινες – ωχρές και κόκκινες και μαύρες όπου ανθρώπους όλων των φυλών συνάντησα, κουλτούρες μύριες και διάφορες πλούτισαν τη «σοδειά» μου, ποτέ μου δεν εκιότεψα μηδέ και σε φουρτούνες, ετούτη δω όμως τη χρονιά τη μίζερη και τη φτωχιά, φοβήθηκα φίλοι μου καλοί και εύχομαι ολόψυχα ποτέ να μην ξανάρθει.

Κατά χαημού που λένε οι Αρκάδες, μη σώσει και μας ξανάρθει που λένε οι Κρανιδιώτες! Τη χώρα μας τη βρήκε «συμφορά», «κακομοιριά» μεγάλη, κι απάνω στην πρεμούρα τους τρέχουνε οι πολιτικοί με νόμους όλο ζάλη,

Τ αμάζευτα να «μασούνε» με την Ευρώπη αντίκρυ

Τους και τους «κορδάτους» της ΟΝΕ

Να (μας) παίζουνε πεντοζάλι.

Όσο κι αν θέλω να «κρυφτώ»,

Να διώξω τον εγωισμό,

Του Έλληνα τις ρίζες ποτέ δεν λησμονώ

Κι ευθύς, λεβέντες, αναγνώστες μου καλοί,

Μα και του «Παρατηρητή»,

Βροντοφωνάζω προς αυτούς,

Τους άδικους και τους «κακούς» :

Μεριάστε ορέ για να διαβεί η χώρα αυτή του Περικλή, του Πλάτωνα, τ  Ηράκλειτου, τα Ευκλείδη και του Σόλωνα, του στρατηλάτη Αλέξανδρου π άλλος δεν είναι μέγας!

Υποκλιθείτε στην Ακρόπολη μα και στον Παρθενώνα και όνομα δεν είχατε, εμείς σας εδανίσαμε ετούτο της Ευρώπης……

Γράμματα σας εμάθαμε μα και γεωμετρία

Στα μαθηματικά τις βάσεις σας διδάξαμε

Σας φτιάξαμε εστία!

Μας πρήξατε τα «ούμπαλα» με τον Τρισέ και τον Αλμούνια,

Παρακαλώ σας σπεύσατε,

Στα σπήλαια πηγαίνετε

Γιατ είσαστε «μαμούνια»!

Σωκράτη διδασκόσαστε στου κόσμου τα πανεπιστήμια,

Του ανθρώπου τον ορισμό συνθέσαμε

Με γνώση και σοφία.

Το Πυθαγόρειο θεώρημα το «παν» και η αρχή του Ομήρου η ποίηση και του Ιπποκράτη η ίαση του Αρχιμήδη το «εύρηκα», του Ικτίνου η αρχιτεκτονική, του Χαλεπά το λαξευτό αυτό της κοιμωμένης, του Ελύτη μας η ποίηση, μαζί και του Σεφέρη, κι ο στοχασμός του Καζαντζάκη ο βαθύς και πλείστοι όσοι Έλληνες λόγιοι και σοφοί, το σεβασμό εμπνέουνε της οικουμένης όλης….

Έλληνες σύγχρονοι κι αγαπητοί,

Του Λεωνίδα αθάνατοι συνεχιστές πιστοί κρατάτε Θερμοπύλες – Πλαταιές ως άγρυπνοι φρουροί, τούτη τη γη την Άγια κανείς να μη «μολύνει». Οι ρίζες μας είναι βαθιές κι ας είμαστε ολίγοι!

Ζητάω συγνώμη φίλοι μου, μ ‘επιασε το πατριωτικό μου (έτσι είμαστε εμείς οι Έλληνες) κι «έμπλεξα» εαυτόν μου με τις Ελληνικές αυθεντίες, μα δεν άντεξα άλλο πια με τις αλλεπάλληλες «απειλές» των «κουτόφραγκων» και «ασπρόκωλων» πραιτωριανών που κάθε τόσο – μια στο καρφί και μια στο πέταλο – «παίζουνε» με τον πόνο μας!

Ελάτε όμως πιο κοντά να σας τα ειπώ πιο παστρικά, τώρα που δεν ακούν οι Φράγκοι! Ποιος απ’ αυτούς άραγε διαβάζει τούτα τα γραπτά;

Πριν μια βδομάδα με ερώτησε φίλος μου καρδιακός : – εσύ που ξέρεις γράμματα, που πάει ετούτος ο λαός; Του είπα λοιπόν : στα μάτια θώραμε πολύ προσεκτικά κι απάντηση θα λάβεις, την πλέρια αλήθεια θα σου πω κι εσύ θα καταλάβεις

Τα μάτια του σπινθήρισαν

Κι οι απορίες λύθηκαν

Άκουσε έντρομος τα λόγια ετούτα τα μεστά

Που έδωσαν στο ερώτημα σάρκα μα και οστά!

-         φίλε πόσες φορές ελήστεψες τη «μπάνκα» αυτής της χώρας;

Κι εκείνος μου απάντησε με κεφαλή σκυμμένη, με μάτια κατακόκκινα και όψη ντροπιασμένη:

-         μα…. Κάνω αυτό που κάνουνε όλοι οι λογικοί,

κορόιδο εγώ δεν πιάνομαι,

φόρους θαρρώ πληρώνουνε μονάχα οι παλαβοί!!

Με κοίταξε περγελαστά,

«αύθις» και πονηρά,

Και λίγο φθονερά :

-         κι εσύ, που εμένα δασκαλεύεις…..

πόσες φορές εδήλωσες σωστά τα όβολα που παίρνεις;

Ήρθε ο καιρός συνέλληνες,

Τα ψέματα ετέλειωσαν

Ο κόμπος στο χτένι έφτασε,

Γεννήκαμ’ όλοι πένιτες!

Όσοι πιστοί προσφέρετε η χώρα μας προστάζει,

Η Ελλάδα μας είναι τρανή,

Ποτέ της δεν τρομάζει!

Και για φινάλε θε να ειπώ

Και στην αργκό να αφηγηθώ :

Μάγκες, όσοι έχετε πουγκί

Βαθιά το χέρι βάλτε

Για να μη μοιάσετε με μας

Και γίνετε φτωχοί!

Κι εσείς οι κουτσαβάκηδες

Στη πονηρή την πιάτσα

Κόφτε με μιας το πλιάτσικο,

Σας περιμένει η φάκα….

Να δώσουνε οι έχοντες,

Αλλά και οι κατέχοντες.

Όλα με διαφάνεια,

Να βγουν στην επιφάνεια….

Το είπαν και στα Ρώσικα,

Ζήτω η περεστρόικα

Και όλοι οι μουστρούφηδες

Σιμά με τους κατσούφηδες

Δυο μέτρα θα λα πάρετε

Και τότε θα σαλτάρετε…

Σκρούτζηδες ε Σκρούτζηδες και κακομαθημένοι

Την ίδια τύχη θα χετε με μας,

Αυτό σας απομένει.

Συμμορφωθείτε για με το καλό,

Τη χώρα μας να σώσουμε

Κι ανάστημα να ορθώσουμε

Κι ελάτε όλοι πιο γυαλό!!!

Αυτά για σήμερα

Υγιαίνετε

Τάσος Στάικος

δημοσιεύθηκε από την εφημερίδα “παρατηρητής” στις 13/1/2009

Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή”. - Απόσπασμα ομιλίας του Henri Kissinger στην Ουάσινγκτον τον Σεπτέμβρη του 1974…

zion_snake

Μόλις πρίν λίγες μέρες γίναμε μάρτυρες [λογω της ανοικτής συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου , παρουσία μαλιστα και του Αρχιεπισκόπου] της σκέψεως της Κυβέρνησης για αλλαγή του Κωδικα Ιθαγένειας , ωστε να διευκολυνθουν τα παιδιά 2ας γενιας μεταναστων, στην απόκτηση της Ελληνικής Ιθαγένειας.

Λυπούμεθα να πούμε οτι ενω είχαμε την τραγική ενδοτική συμπεριφορά στις Βρυξελλες , όπου η Τουρκία έλαβε απο τις πολιτικές ηγεσίες μας [εδω και στην  Κυπριακή Δημοκρατία] λευκή επιταγή για την απρόσκοπτη ουσιαστικά συνέχιση της πορείας της γιά ένταξη στην Ε..Ε. , τη στιγμη όπου .

1. Δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη της Κυπριακής Δημοκρατίας…

2. Δεν εφαρμώζει καν το πρωτόκολλο συνδεσης με την Ε,Ε, το οποίον έχει υπογραψει και δεν επιτρέπει τον ελιμενισμο και την προσγείωση

πλόίων και αεροσκαφων της Κυπριακής Δημοκρατίας, αντιστοίχως  στους λιμενες/αερολιμένες  της .

3. Συνεχίζει να κατέχει με στρατεύματα κατοχής το ημισυ σχεδόν του εδάφους της Κυπριακής Δημοκρατίας χώρας μέλους απο το 2004 της Ε.Ε και συνεχίζει να παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα των πολιτών της Κυπριακής Δημοκρατίας , παρά τις κατ επανάληψη καταδίκες της απο τους διεθνείς οργανισμούς , ενώ  ταυτόχρονα και μολις ελάχιστες ημέρες πρό της συζητήσεως στην Ε.Ε, ο τουρκος πρωθυπουργός ευρισκόμενος στην Ουασινκτώνα δηλώνει ότι η Τουρκία δεν πρόκειται να αποσύρει ούτε έναν στρατιώτη απο την Κυπρο..

4.Συνεχίζει καθημερινως τις παραβιάσεις του Ελληνικού εναερίου χώρου και τις παραβάσεις του FIR τον οποίο ελέγχει η Αθήνα σύμφωνα με τις διεθνεις διευθετήσεις  του ICAO, προκαλώντας ακόμη και με υπερπτήσεις ανωθεν ελληνικων νησιών.

5.Συνεχίζει τις προκλητικές αποβατικές ασκήσεις με σεναρια επιθεσης σε ελληνικά νησιά , τοσον στο Αρχιπέλαγος του Αιγαίου όσον και στον κόλπο του Ντογανμπευ με τη συμμέτοχη της Ταξιαρχίας πεζοναυτων που εδρεύει στη Φωκια[εναντι Χίου] και των εκατονταδων αποβατικων σκαφων που εδρεύουν κυρίως στον κολπο της Σμύρνης.

6. Συνεχίζει την τουρκικη προπαγανδα στη Θράκη με μοχλό το παράνομο τουρκικο προξενειο Κομοτινης, ενω σε παμπολλα τουρκικά sites αναφερει την ελληνική Θράκη ως ξεχωριστο κράτος τουρκικου ενδιαφέροντος και ενω σε προσφατη ομιλία του, αξιωματούχος της τουρκίας απεκάλεσε την ελληνικη μουσουλμανικη μειονότητα της Θράκης , οχι απλλα τουρκικη μειονότητα αλλά τουρκική ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Δ.Θράκης!

Λυπούμεθα λοιπόν να πούμε , οτι ενω αυτά συμβαίνουν στην δύσμοιρον πατρίδα μας και ενώ έχει επιπέσει επί της Κυπριακής Δημοκρατίας ολος ο παγκόσμιος νεοταξικος ιμπεριαλισμος για να την υποδουλώσει με ενα νέο σχέδιο Ανναν΄[της Ελληνικής τε και της Κυπριακής Κυβέρνησης ποιούσης τουλάχιστον την νήσσαν, ΜΕ ΈΝΑΝ ΑΝΕΞΉΓΗΤΟΝ ΕΝΔΟΤΙΣΜΌΝ, παρα την σφοδρη αντίδραση του Ελληνικου και του Κυπριακου Λαού [ιδέ πρόσφατο Χριστουγεννιάτικο μηνυμα Αρχιεπισκόπου Κυπρου ],

ο Έλλην Πρωθυπουργός απεφάσισεν οπως το πλέον φλέγον θέμα της Ελλάδας ειναι η αλλαγη του κωδικα Ιθαγενειας για την ελληνοποίηση των μεταναστων…  και αφού στην εισήγηση του στο Υπουργικό συμβουλιο μετεφερε την τραγικη εικονα που είδε σε καποιο κεντρο μεταναστων…..

Λυπούμεθα αξιότιμε Κυριε Πρωθυπουργέ αλλά θα είμεθα πολυ αυστηροι μαζύ σας.

Και για να μην παραβιάσουμε την ευπρέπειαν που οφείλουμε να έχουμε προς το ύψιστο αξίωμά σας στο οποίο σας ετοποθετησε ο Ελληνικός Λαός για να υπηρετείτε τα συμφέροντά του και ΜΟΝΟΝ , σας επισυναπτουμε κείμενο που εχει κυκλοφορήσει εδω και μηνες [και μαλιστα προεκλογικώς] και σας παρακαλουμε να τύχουμε ως Ελληνες πολίτες απάντησής και απο εσάς και απο ολα τα εν τη Βουλή κομματα.

Κανείς κυριε Πρωθυπουργέ , ουτε και εσεις δεν εχετε  εξουσιοδότηση από τον Ελληνικόν Λαό, [γιά τον  οποίον ορκισθήκατε Πιστην εις την Πατρίδα του, δηλαδή να υπερασπίζεστε την ανεξαρτησίαν και την ακεραιότητα της Χώρας Του,ως Πρωθυπουργός,] να αλλάξετε το κωδικα Ιθαγένειας, παρα μόνον με δημοψήφισμα το οποίον απαιτούμε να διενεργηθει για το τεράστιον αυτο θέμα.

Εν τω μεταξυ και πρωτίστως απαιτούμε και απο σας και απο ολα τα κομματα πρακτική αντισταση στις Τουρκικες προκλησεις και εδω και στην Κύπρο.

Τοτε και μονον τότε θα έχετε ολον τον Ελληνικό Λαο συναγωνιστη και θετικα συμμετοχο .

Δ.Αλευρομάγειρος

συμπαράσταση στην Αιτή

Ένας λόγος παραπάνω λόγω του σημερινού σεισμού που κατέστρεψε την πρωτεύουσα!!!!!!!!

A. ΓΙΑ  ΟΠΟΙΟΝ….ΘΕΛΕΙ

B. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ…ΜΠΟΡΕΙ…

Γ. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ…ΠΡΕΠΕΙ….

Εύχομαι όλοι μας να είμαστε  στο  Γ’.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ


Προς  Κάθε ΕΛΛΗΝΑ
1 Ιανουαρίου 2010. Θα σας εξηγήσω πόσο ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ είναι αυτή η ημερομηνία για τους Έλληνες. Όχι βέβαια για τον μπριζολάτο άγιο COCA COLA, αλλά γιατί είναι η Εθνική Εορτή της ΑΪΤΗΣ.
Θα πείτε τι σχέση έχει αυτό με τους εμάς;
Μεγάλη, Τεράστια διότι η μικρή και πτωχή αυτή χώρα ΕΙΝΑΙ η πρώτη χώρα πού
αναγνώρισε την Ελληνική Επανάσταση του 1821 δια του Προέδρου της Μπουαγιέ.
Μόλις είχε τελειώσει τον δικό της απελευθερωτικό πόλεμο εναντίον των Γάλλων
αποικιοκρατών με κατεστραμμένη οικονομία, έστειλε στο Παρίσι στον ΑΔΑΜΑΝΤΙΟ ΚΟΡΑΗ 25 Τόνους καφέ να εκποιηθούν για να αγορασθούν όπλα για τον δικό μας αγώνα.
Επίσης έστειλε 100 εθελοντές μαύρους  Στρατιώτες να πολεμήσουν στο πλευρό
των Ελλήνων.
Δεν έφθασαν ποτέ, φημολογείται ότι τους μακέλεψαν οι Γάλλοι.
Σε αυτήν την φίλη χώρα που απέδειξε ότι η μεγαλωσύνη στα Έθνη δεν μετριέται με το στρέμμα αλλά με της καρδιάς το πύρωμα και ΑΙΜΑ.

Χ
Ρ
Ω
Σ
Τ
Α
Μ
Ε


Θα βρείτε πληροφορίες για την ακρίβεια αυτών που γράφω στην εγκυκλοπαίδεια του Ήλιου στο λήμμα Αϊτή και στο βιβλίο του Λάζου ” Έλληνες στα απελευθερωτικά κινήματα “.

” Φίλους  Τίμα ” δίδαξε ο  ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ.
Ας τους Τιμήσουμε λοιπόν έστω και μετά από 200 χρόνια,μια κάρτα ένα τηλεγράφημα με ευχές η ότι άλλο μπορεί να σκεφτεί κανείς στο Προξενείο της ΦΙΛΤΑΤΗΣ χώρας  είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για τώρα.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Διαδώστε αυτό το μήνυμα Σε ΟΛΟΥΣ τους ΕΛΛΗΝΕΣ. Είναι θέμα εθνικής αξιοπρέπειας..

Ευχαριστώ
Προξενείο Αϊτής:οδός Βας. Σοφίας  28
Μαρούσι ΤΚ 15124



Μίκης και Δραγώνα

Με επιστολή της στο Μίκη Θεοδωράκη η κ. Θάλεια Δραγώνα διαμαρτύρεται για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον της.
——————————————-

Ο Μίκης, με δική του επιστολή, ξεκαθαρίζει τα πράγματα.
‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
Η επιστολή της κ. Δραγώνα:
2  Ιανουαρίου 2010
‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’
Αγαπητέ Μίκη Θεοδωράκη,

Κυκλοφόρησε πριν λίγες ημέρες στο διαδίκτυο επιστολή σας προς τον Στέφανο Ληναίο με πολύ απαξιωτικά σχόλια για το πρόσωπό μου και παραθέματα από το δημοσιευμένο έργο μου που είναι όλα παντελώς ψευδή και κατασκευασμένα.
Σας ενημερώνω ότι δεν είμαι ιστορικός και δεν γράφω ιστορικά βιβλία. Λόγος σαν «Η ελληνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από το 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού. Κοντολογίς κάποιοι από το εξωτερικό μας είπαν τον 19ο αιώνα ότι είμαστε Έλληνες κι εμείς το δεχθήκαμε για να κονομήσουμε (!!!) πουλώντας το παραμύθι ότι είμαστε απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων», δεν βρίσκεται πουθενά στο δημοσιευμένο έργο μου και δεν χαρακτηρίζει την πανεπιστημιακή και κοινοβουλευτική μου πορεία. Τέτοιου είδους κατασκευάσματα είναι μιας συκοφαντικής εκστρατείας εναντίον μου.
Είμαι κοινωνική ψυχολόγος, ερευνώ και γράφω πάνω στις κοινωνικές ταυτότητες έχω δώσει μεγάλο μέρος της ζωής μου για την υπεράσπιση των αρχών της δημοκρατίας και της δικαιοσύνης σε αυτόν τον τόπο.
Σας στέλνω μέρος των δημοσιεύσεων μου για να κρίνετε εάν όσα παρατίθενται στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Εάν διαπιστώσετε ότι είναι κατασκευασμένες φράσεις, σας παρακαλώ πολύ να βρείτε μια ευκαιρία να το δηλώσετε.
Σας γράφω επειδή θαυμάζω την αστείρευτη δημιουργικότητά σας και τους αγώνες σας για τη δημοκρατία και είμαι σίγουρη ότι η αναζήτηση της αλήθειας και η προάσπιση των δημοκρατικών αρχών έχει πρώτιστη σημασία για σας.
Με εκτίμηση
Θάλεια Δραγώνα

Σας επισυνάπτω και 2 πρόσφατες συνεντεύξεις μου όπου θα βρείτε και όλα τα παραποιημένα παραθέματα
====================================

Απάντηση Μίκη

ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Επιφανους 1
117 42, Αθήνα
τηλ. 210-9214863
fax 210-9236325
e-mail:
mikisthe@otenet.gr

Προς την κ. Θάλεια Δραγώνα
Καθηγήτρια Κοινωνικής Ψυχολογίας
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην προσχολική ηλικία
του Εθνικού και Καποδστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Ναυαρίνου 13, 10680 Αθήνα
Αθήνα, 10.1.2010
‘’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’

Αγαπητή κυρία Δραγώνα,

Έλαβα την επιστολή και τα βιβλία σας και σας ευχαριστώ. Διάβασα επίσης στο «Βήμα» και τα «Νέα» τις συνεντεύξεις σας, οι οποίες όμως κινούνται μονάχα γύρω από δυο-τρεις φράσεις που σας αποδόθηκαν εδώ και πολύ καιρό, για να διαψευσθούν ύστερα από μεγάλη και αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Οι συνεντεύξεις αυτές και η μεγάλη προβολή τους (σε συνδυασμό με την φίμωση των αντιθέτων απόψεων) δεν πετυχαίνουν τίποτε άλλο παρά να αποκαλύπτουν στον ελληνικό λαό τους πανίσχυρους φίλους σας στα ΜΜΕ αποδεικνύοντας το εύρος και τα ερείσματα αλλά και τον συντονισμό της προσπάθειας που εξυφαίνεται με στόχο την αλλοίωση της εθνικής-ελληνικής μας ταυτότητας. Καθώς και τον τρόμο που δημιουργεί η αυξανόμενη παλλαϊκή αντίδραση στις απόψεις σας, που ακυρώνει την αρχική σας προσπάθεια να εκμεταλλευθείτε την αντίδραση του κ. Καρατζαφέρη βαφτίζοντας όσους διαφωνούν «ακροδεξιούς».

Τρόμος που φτάνει σε σημείο να προκαλεί συμπτώματα της «Λύσσας-Σόρος» σε υποταχτικούς κονδυλοφόρους όπως σʼ αυτόν τον δυστυχή κ. Χάρη σε σημερινό (9.1.10) ένθετο αθηναϊκής εφημερίδας.

Επειδή τυχαίνει να είμαι ένας από τους πρωτεργάτες αυτής της εκστρατείας για την ενημέρωση του ελληνικού λαού με ρίζες βαθειές στην αληθινή ελληνική Αριστερά από την εποχή του ΕΑΜ, θα ήμουν ο τελευταίος που θα επέτρεπα στον οποιονδήποτε να καπηλευτεί την λέξη και την έννοια «πατρίδα».

Το ΕΑΜ και το τότε ΚΚΕ κατέκτησε την εμπιστοσύνη του 70% του λαού μας για την πίστη του και τους αγώνες του για τη Λευτεριά της ελληνικής πατρίδας και την αναγέννηση του ελληνικού έθνους. Με την πεποίθηση ότι υπηρετούμε τα ιδεώδη των Ελλήνων για την ελευθερία και την δημοκρατία από τα βάθη των αιώνων και φτάνοντας ως το «Ελευθερία ή θάνατος» του Κολοκοτρώνη, ορθώσαμε το ανάστημά μας και αναμετρηθήκαμε με το όπλο στο χέρι, με την πιο φονική δύναμη που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα: την χιτλερική Βέρμαχτ, τα ναζιστικά Ες-Ες και την Γκεστάπο, με αμέτρητες θυσίες σε αίμα, βασανισμούς και διώξεις. Ενώ παράλληλα και μέσα σ΄ εκείνες τις σκληρές συνθήκες τιμούσαμε και τρεφόμαστε με τον ελληνικό πολιτισμό για τον οποίο είμαστε περήφανοι και συγχρόνως οραματιζόμαστε τη μελλοντική κοινωνία της δικαιοσύνης, της αλληλεγγύης και της «πανανθρώπινης λευτεριάς».

Αυτή υπήρξε ως σήμερα η γνήσια και μοναδική Αριστερά, όπου οι λέξεις «έθνος» και «πατρίδα» ήταν για μας δόξα και τιμή και όχι ντροπή όπως τις κατάντησαν χτες και σήμερα ορισμένα γκρουπούσκουλα και ομάδες «διανοουμένων» που στο όνομα της Αριστεράς ντροπιάζουν με τις «ιδέες» και τα καμώματά τους, τους αγώνες και τις θυσίες μας, ενώ δηλητηριάζουν την ανύποπτη νεολαία μας, που η νικήτρια και θριαμβεύουσα ακόμα και σήμερα εθνικοφροσύνη κρατάει στα σκοτάδια, έχοντας καταδικάσει σε λήθη τη σύγχρονη ιστορία μας.

Όμως η ακτινοβολία εκείνων των ηρωικών χρόνων αψηφώντας όλα τα εμπόδια εξακολουθεί να εμπνέει το λαό μας, γιʼ αυτό και η αντίθεση στην συστηματική απόπειρα που επιχειρείται εδώ και καιρό με στόχο την ουσιαστική ανατροπή της ελληνικής ιστορίας, είναι καθολική και δεν συνδέεται με την α΄ ή την β΄ πολιτική παράταξη αλλά με το σύνολο των Ελλήνων, που γαλουχήθηκε με μια συγκεκριμένη και βαθειά ριζωμένη άποψη για το τι είναι πατρίδα, τι είναι Ελλάδα, τι είναι ιστορία, τι είναι ελληνικός λαός και ελληνικό έθνος.

Κι ακόμα γνωρίζει καλά -γιατί τα βιώνει, ποια είναι τα βασικά ιστορικά και πολιτισμικά στοιχεία που μας διέπλασαν από το ΄21 έως σήμερα.

Αρνούμενοι και κατεδαφίζοντας όλα αυτά που μας έκαναν αυτούς που είμαστε χτες, προχτές και σήμερα,με το πρόσχημα μιας δήθεν επιστημονικής αναθεώρησης της ιστορικής πραγματικότητας, όπως αποδεικνύεται σε κάθε σελίδα του βιβλίου σας «Τι είνʼ η Πατρίδα μας;» στην ουσία αμφισβητείτε ο,τιδήποτε θετικό έπραξε ο λαός αυτός σε όλους τους τομείς του εθνικού μας βίου κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων αιώνων.

Με το βιβλίο σας αποδομείτε τις ιδέες, πεποιθήσεις, τα «πιστεύω», σε σχέση με το ελληνικό έθνος και τις ρίζες του, δηλαδή όλα αυτά που ενέπνευσαν και παρακίνησαν τον λαό μας. Όμως αν στις αρχές του 19ου αιώνα δεν υπήρχαν οι ιδέες για τη συνέχεια του ελληνικού έθνους και όλα τα «πιστεύω» που εσείς σήμερα απορρίπτετε ως άνευ ουσιαστικού περιεχομένου και εκτός ιστορικής πραγματικότητας, τότε δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν η Επανάσταση του ΄21, το κίνημα του Φιλελληνισμού, το δημοκρατικό κίνημα του Μακρυγιάννη, η αποπομπή του Όθωνα, οι Βαλκανικοί πόλεμοι, η Εθνική Αντίσταση. Δεν θα υπήρχε ο Άρης Βελουχιώτης. Και όχι μονάχα αυτός, γιατί σύμφωνα με κείνα που επιχειρείτε να διδαχθούν τα παιδιά μας, δεν θα υπήρχε ούτε ένας αντάρτης, μιας και ΟΛΟΙ πήραν τα όπλα για την Ελλάδα και την Πατρίδα. Ενώ αν είχαν τα μυαλά τα δικά σας, δηλαδή εξέταζαν το «επιστημονικώς ορθόν», θα τα βρίσκανε μια χαρά με τους Γερμανούς που εξ άλλου το μόνο που ζητούσαν από μας ήταν να τους παραχωρήσουμε την άδεια χρήσης των λιμανιών και των αεροδρομίων μας.

Κατά τον ίδιο τρόπο δεν θα υπήρχαν οι δημοκρατικοί αγώνες και η Αντίσταση κατά της χούντας. Δεν θα υπήρχαν ο Σολωμός, ο Κάλβος, ο Παλαμάς, ο Καβάφης, ο Καλομοίρης,ο Καζαντζάκης, o Σικελιανός, ο Σεφέρης, ο Ρίτσος, ο Τσαρούχης, ο Ελύτης, ο Χατζιδάκις, ο Εγγονόπουλος,ο Κωνσταντίνος Δεσποτόπουλος, ο Παρθένης, ο Καμπανέλλης, ο Γεωργουσόπουλος, ο Κουν, ο Μινωτής, ο Κακογιάννης, ο Αγγελόπουλος. Όπως δεν θα υπήρχαν οι διανοητές, οι φιλόσοφοι, οι μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες από τον Τρικούπη και τον Βενιζέλο ωε τον Καραμανλή και τον Ανδρέα Παπανδρέου. Δεν θα υπήρχαν τα μεγάλα κινήματα όπως των δημοτικιστών και των φοιτητών. Δεν θα υπήρχε το κίνημα για την Κύπρο ούτε οι εκδηλώσεις αλληλεγγύης προς τα σημερινά θύματα του επιθετικού ιμπεριαλισμού, την Γιουγκοσλαυία, την Παλαιστίνη, το Αφγανιστάν και το Ιράκ. Και δεν θα συνέβαιναν προ παντός εκείνες οι πράξεις, που αποδεικνύουν την ιδιαιτερότητα του λαού μας, που τόσο επίμονα σαρκάζετε, όπως το ΟΧΙ το 1940 και η μάχη της Κρήτης, καθώς και το ότι ανάμεσα σε όλους τους ευρωπαίους, μονάχα η Ελλάδα αρνήθηκε να ντύσει τα παιδιά της με την στολή της Βέρμαχτ και να τα στείλει στο ανατολικό μέτωπο. Χάρη στις μοναδικές μέσα στην κατεχόμενη Ευρώπη παλλαϊκές διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας με χιλιάδες νεκρούς, τραυματίες και εκτοπισμένους σε στρατόπεδα θανάτου.

Κι αυτό γιατί οι εθνικοί και δημοκρατικοί μας αγώνες, καθώς και τα πνευματικά έργα και οι πολιτικές πράξεις των προσώπων αυτών, διαπνέονταν από την πεποίθηση ότι η σύγχρονη Ελλάδα έχει επηρεαστεί βαθειά από μια βαρειά κληρονομιά, απέναντι στην οποία θα πρέπει να φανούμε δημιουργικά αντάξιοι.

Για όλα αυτά έχετε να πείτε μια μόνο λέξη: εθνοκεντρισμός, δηλαδή ότι είναι ασυγχώρητη υπερηφάνεια για ένα λαό να θαυμάζει τα επιτεύγματά του, φτάνοντας στο σημείο να προτείνετε να εκλείψει από τα σχολικά βιβλία, γιατί αυτό επιτάσσει η σύγχρονη επιστήμη για την αναθεώρηση της ιστορίας. Με άλλα λόγια επιχειρείτε έναν γενικευμένο ευνουχισμό σε ό,τι πολυτιμότερο και πιο ελληνικό πέτυχε ο λαός μας έως τώρα, με τελικό αποτέλεσμα την μετατροπή μας σε έναν άλλο λαό, προσαρμοσμένο στις συνταγές του καμουφλαρισμένου αφελληνισμού, που κοσμούν κάθε σελίδα του εν λόγω βιβλίου σας.

Κι αυτό γιατί διαφωνείτε με την ύπαρξη και την αξία των βασικών πυλώνων πάνω στους οποίους στηρίχθηκαν οι ιδέες, οι πράξεις, οι αγώνες, οι θυσίες και τα έργα, πνευματικά και άλλα.

Βαφτίζετε εθνοκεντρισμό την ξεχωριστή πίστη, ακόμα και θαυμασμό που μπορεί να έχει ένας λαός για την ιστορία και τον εαυτό του. Τις ξένες επεμβάσεις, που αλλοίωσαν την εθνική μας ζωή, τις θεωρείτε σχεδόν ανύπαρκτες και πρόσχημα για να καλύψουμε τις δικές μας -υπαρκτές βεβαίως- αδυναμίες.

Την ιδιαιτερότητα των αγώνων μας, ειδικά στον β΄ παγκόσμιο πόλεμο την αποκαλείτε σωβινισμό, πράξη εχθρική προς τους άλλους και την θεωρείτε γενεσιουργό αιτία ξενοφοβίας.

Την υπερηφάνεια μας για τα κατορθώματα των αρχαίων Ελλήνων την βαφτίζετε στείρο εθνικισμό και ιστορική αυταπάτη. Δηλαδή θέλετε σώνει και καλά να αποδείξετε ότι κακώς πιστεύαμε ως τώρα όσα πιστεύαμε για την καταγωγή, τις παραδόσεις, την ιστορία και τον πολιτισμό μας, πράξη που στην ιατρική επιστήμη ονομάζεται «ευνουχισμός». Και οχυρωμένη πίσω από ηχηρά ονόματα ξένων επιστημόνων βαλθήκατε με την βοήθεια ισχυρών πολιτικών και οικονομικών κύκλων, μιας και είναι πολύ δύσκολο να ευνουχίσετε έναν ολόκληρο λαό κατεδαφίζοντας τα σύμβολα και τους μύθους του, να ξεκινήσετε το θεάρεστο έργο σας από τα τρυφερά και ανύποπτα παιδιά μας.

Όπως το επιχείρησε χθες η φίλη σας κ. Ρεπούση -ανεπιτυχώς- ενώ σήμερα, με τον αέρα μάλιστα της κρατικής συμπαράστασης το επεκτείνετε εσείς με νέα έφοδο για τον ευνουχισμό της μαθητικής μας νεολαίας από κρατικό μάλιστα πόστο!

Γνωρίζετε κυρία Δραγώνα, ότι δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί σας, όπως γνωρίζετε ότι θα σας ήταν λίγο δύσκολο να με βαφτίσετε κι εμένα … ακροδεξιό. Προς το παρόν μπορείτε εσείς και οι φίλοι σας να με φιμώσετε. Όμως σʼ αυτό είμαι συνηθισμένος και μάλιστα θα σας έλεγα ότι όποιοι και όσοι στο παρελθόν κατά καιρούς επεχείρησαν να φιμώσουν τις ιδέες αλλά και την μουσική μου, είχαν … κακά γεράματα. Όπως ίσως ξέρετε ή θα έχετε ακούσει, η ζωή και το έργο μου στηρίχθηκε επάνω σε τρεις λέξεις: Ελλάδα, Πατρίδα, Ελευθερία. Και όλοι μου οι αγώνες έγιναν μόνο και μόνο για να τις υπερασπίσω με κάθε θυσία. Το ίδιο κάνω και τώρα.

Σήμερα εσείς και οι φίλοι σας, με διαφορετικό τρόπο απʼ ό,τι οι προηγούμενοι, επιχειρείτε να κατεδαφίσετε τις ιδέες, τις πράξεις και τα έργα που συμβολίζουν αυτές οι τρεις λέξεις, που όπως είπα, ενέπνευσαν και στήριξαν όλες τις γενιές των νεοελλήνων, για να γίνουμε αυτό που είμαστε σήμερα.

Μια κορυφαία στιγμή στην νεότερή μας ιστορία υπήρξε και η Εθνική μας Αντίσταση, τότε που έλαμψαν αυτές οι τρεις λέξεις οδηγώντας τα νιάτα εκείνης της εποχής σε ανυπέρβλητες θυσίες. Χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες τα θύματα. Τι μας οδηγούσε τότε; Όλα αυτά που καταδικάζονται σε κάθε σελίδα του βιβλίου σας, για να ανοίξει ο δρόμος σε μια γενικευμένη αλλοίωση του εθνικού μας χαρακτήρα ξεκινώντας με δήθεν επιστημονικό τρόπο από τα τρυφερά μας νιάτα.

Άλλωστε αυτή η προσπάθεια που γίνεται μέσα στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, έχει αφετηρία γνωστά σε όλους διεθνή κέντρα, που επιδιώκουν την διάλυση των εθνών-λαών με εθνικές ιδιαιτερότητες, συμφέροντα και «αρχές» που οδηγούν σε αντιστάσεις μπροστά στη λαίλαπα της παγκοσμιοποίησης και γιʼ αυτό με τη διάλυση των εθνών επιδιώκουν την μετατροπή των ανθρώπων σε ανυπεράσπιστες μονάδες χωρίς μνήμη και ενοχλητικές ιδιαιτερότητες.

Eίναι δυνατόν να επιτραπεί να γίνει κάτι τέτοιο; Να γιατί με βρίσκετε και θα με βρίσκετε πάντοτε αντίθετο, γιατί πιστεύω ότι η γενιά η δική μου έχει αποδείξει στην πράξη, με έργα και όχι μόνο με λόγια, ότι σʼ αυτή τη γωνιά της γης κατοικούν άνθρωποι που είναι Έλληνες με όλη την ιστορική σημασία αυτής της λέξης και τίποτε -απολύτως τίποτε- δεν μπορεί να αμαυρώσει και πολύ περισσότερο να αλλοιώσει.

Τέλος οφείλω να σας πω ότι:

Από την ανάγνωση του βιβλίου σας «Τι είνʼ η Πατρίδα μας;» έχω συναγάγει ορισμένα συμπεράσματα, που πιστοποιούν θεμελιακές διαφορές από τις απόψεις σας. Θα αρκεστώ προς το παρόν σε μερικά παραδείγματα:

«Η κυρίαρχη αντίληψη για το έθνος και την εθνική ταυτότητα, με βάση την οποία οι πολιτικές εξουσίες στην Ευρώπη αλλά και έξω από αυτήν οργανώνουν το διαπαιδαγωγητικό ρόλο του σχολείου, είναι ακόμη σήμερα σε μεγάλο βαθμό η αντίληψη που κληρονόμησε ο ρομαντισμός του 19ου αιώνα, σύμφωνα με την οποία το έθνος αποτελεί οικουμενική, «φυσική» οντότητα, ανεξάρτητη από το χρόνο και το χώρο, και η εθνική ταυτότητα, αυτονόητη και αναλλοίωτη αποτύπωση κοινωνικής ομοψυχίας και συνοχής. Οι εθνικές ιστοριογραφίες προέρχονται από αυτή την παράδοση και δίνουν έμφαση στη συνέχεια της ιστορίας και του πολιτισμού της εθνικής ομάδας, στις αντιστάσεις της απέναντι στις εξωτερικές επιβουλές, στην ομοιογένειά της. Στο σχολείο η ιστορία καλείται να διδάξει τα κατορθώματα των προγόνων και να σφυρηλατήσει την εθνική υπερηφάνεια και ενότητα, ενώ η γλώσσα και η γεωγραφία επιβεβαιώνουν την εθνική συνέχεια στο χρόνο και στο χώρο».. (σελ. 31)
Είναι φανερό ότι θεωρείτε ότι το έθνος και η εθνική ταυτότητα είναι «κληρονομιά του ρομαντισμού του 19ου αιώνα [και δεν] αποτελεί «φυσική» οντότητα ανεξάρτητη από τον χρόνο και τον χώρο, αυτονόητη και αναλλοίωτη αποτύπωση εθνικής ομοψυχίας και συνοχής».

Φαίνεται ακόμη ότι δεν είσθε σύμφωνη με την έμφαση που δίνεται στο σχολείο «στη συνέχεια της ιστορίας και του πολιτισμού της εθνικής ομάδας, στις αντιστάσεις της απέναντι στις εξωτερικές επιβουλές, στην ομοιογένειά της». Καθώς και στο γεγονός ότι «η ιστορία καλείται να διδάξει τα κατορθώματα των προγόνων και να σφυρηλατήσει την εθνική υπερηφάνεια και ενότητα., ενώ η γλώσσα και η γεωγραφία επιβεβαιώνουν τη συνέχεια στο χρόνο και στον χώρο».

Θα ήθελα ειλικρινά να μου λέγατε, αν η παράγραφος αυτή αναφέρεται θετικά ή αρνητικά στον τρόπο που το σχολείο αντιμετωπίζει τα προβλήματα αυτά. Μιας και δεν το λέτε φανερά. Όμως αφήνετε να υπονοηθεί, ότι όλες αυτές οι ιδέες περί έθνους και εθνικής ταυτότητας αποτελούν σύμπτωμα που μας επιβλήθηκε από την «ρομαντική αντίληψη της ιστορίας στο τέλος του 19ου αιώνα. Άρα ξεπερασμένες και αντιεπιστημονικές σύμφωνα με την οπτική γωνία τη δική σας και των υπολοίπων συνεργατών σας που συμμετέχουν στην συγγραφή του εν λόγω βιβλίου.

Να όμως που τόσο εγώ όσο και οι γενιές των παππούδων μου αλλά και των συμμαχητών και συνοδοιπόρων μου στους δρόμους των εθνικών αγώνων και στις προσπάθειες για τη δημιουργία μιας ελληνικής τέχνης διαπνεόμεθα σε κάθε μας βήμα και προσπάθεια από αυτές ακριβώς τις ιδέες που καταγγέλλετε ως ξεπερασμένες και ευτελή ως φαίνεται προϊόντα μιας ξεπερασμένης πια ρομαντικής αντίληψης. Και μόνο μʼ αυτή την παράγραφο, μου ζητάτε να απαρνηθώ τον εαυτό μου, τη ζωή μου, τις ιδέες και το έργο μου. Και όχι μόνο από εμένα αλλά όπως αποδεικνύεται από τις πράξεις και τα έργα τους, ΟΛΟΥΣ σχεδόν τους νεοέλληνες, ανώνυμους και επώνυμους που από το 1821 έως σήμερα πίστεψαν ακριβώς σʼ αυτά που θεωρείτε ότι κακώς διδάσκονται σήμερα στο ελληνικό σχολείο. Άλλωστε αμέσως μετά διευκρινίσατε ότι «στις σύγχρονες κοινωνικές επιστήμες για το εθνικό φαινόμενο η ρομαντική αντίληψη για το έθνος έχει γίνει αντικείμενο κριτικής… Οι σύγχρονες θεωρήσεις (…) συγκλίνουν στην παραδοχή ότι η έννοια του έθνους είναι σχετικά πρόσφατη, αλλάζει μέσα στο χρόνο» και παρακάτω αποκαλείτε «φανταστική κοινότητα» του έθνους που στηρίζεται στη νέα νοηματοδότηση (ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω τον όρο) υπαρκτών κοινών χαρακτηριστικών» και όλα αυτά τα προσφέρει «η εθνική ταυτότητα» (που ήρθε) «να αντικαταστήσει το κενό που δημιούργησε η κατάλυση των παραδοσιακών μορφών κοινωνικής οργάνωσης».

«Καθώς διευρύνεται το σχετικά πρόσφατο ενδιαφέρον των κοινωνικών επιστημών για το εθνικό φαινόμενο, η ρομαντική αντίληψη για το έθνος έχει γίνει αντικείμενο κριτικής τα τελευταία χρόνια. Οι σύγχρονες θεωρήσεις, παρά τις σημαντικές διαφορές τους ως προς την προέλευσή τους, συγκλίνουν στην παραδοχή ότι η έννοια του έθνους είναι σχετικά πρόσφατη, αλλάζει μέσα στο χρόνο και μπορούμε επομένως να κάνουμε την ιστορία της: πιο συγκεκριμένα η έννοια του έθνους όπως χρησιμοποιείται σήμερα διμορφώθηκε ιστορικά τα τελευταία διακόσια χρόνια και συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία των εθνών-κρατών (Noiriel 1991). Η εθνική ταυτότητα ήρθε να αντικαταστήσει το κενό που δημιούργησε η κατάλυση των παραδοσιακών μορφών κοινωνικής οργάνωσης και να προσφέρει στα μέλη των σύγχρονων κοινωνιών νέα βάση κοινωνικής συνοχής μέσα από τη δημιουργία της «φαντασιακής κοινότητας» του έθνους, που στηρίζεται στη νέα νοηματοδότηση υπαρκτών κοινών πολιτισμικών χαρακτηριστικών». (σελ. 31)

Γιατί τάχα πολύπλοκες εγκεφαλικές αναλύσεις για αυτονόητα γεγονότα, όπως είναι η συνεχής ανανέωση των μορφών της κοινωνικής συγκρότησης, για να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι το έθνος αποτελεί μια «φανταστική κοινότητα»; Αλήθεια, τι θα πει αυτό; Το έθνος σε σχέση με την κοινωνία είναι η ψυχή σε σχέση με το σώμα. Κι εδώ είναι πιστεύω, το λάθος της σύγχρονης κοινωνικής επιστήμης, που επαγγέλλεσθε. Γιατί επιχειρεί να αναλύσει και να εξηγήσει μορφές και λειτουργίες που αφορούν την κοινωνία-σώμα και όχι το έθνος-ψυχή. Που δεν αναλύεται ούτε εξηγείται, γιατί όπως και τα φαινόμενα της θρησκείας και της τέχνης, ανάγεται στην μεταφυσική και στην υπέρβαση. Στο υπερλογικό και ανεξήγητο.

Αν και για τη συνέχεια του ελληνικού έθνους, πέραν του γεγονότος ότι για την παμψηφία θα έλεγα των νεοελλήνων -ανωνύμων και επωνύμων- δεν αποτελούσε και αποτελεί μόνο ένα είδος θρησκευτικής πίστης (άκρως αντιεπιστημονικής βεβαίως για σας) υπάρχουν απτές αποδείξεις ότι ορισμένοι βασικοί άξονες του πνευματικού κόσμου των αρχαίων Ελλήνων κατάφεραν να διατηρηθούν και να φτάσουν ως τις μέρες μας. Λ.χ. είναι πασίγνωστη η διάρκεια της ελληνικής γλώσσας. Δεν είναι όμως γνωστή η διάρκεια της αρχαίας ελληνικής μουσικής μέσω των βασικών μουσικών κλιμάκων, που παρέμειναν αναλλοίωτες, καθώς οι αρχαίοι μουσικοί τρόποι πέρασαν ατόφιοι στη Βυζαντινή μουσική με το νέο όνομα «ήχοι» κι από κει δια μέσου της αραβικής μουσικής και με καινούριο όνομα, «δρόμοι», δημιούργησαν το ρεμπέτικο τραγούδι από το οποίο προήλθε τόσο η σύγχρονη λαϊκή μας μουσική όσο και η έντεχνη-λαϊκή μουσική, μέσα στην οποία συνενώθηκε η μουσική με την ποίηση. Δηλαδή το φαινόμενο που χαρακτήριζε την αρχαία μουσική, δεδομένου ότι τότε με τον όρο «μουσική» εννοούσαν αποκλειστικά την σύζευξη Μουσικής και Λόγου.

Ένα άλλο σημαντικό δημιούργημα των αρχαίων, υπήρξε ως γνωστόν και η Δημοκρατία και μάλιστα η άμεση Δημοκρατία. Μετά την κατάκτηση της Ελλάδας από τους Ρωμαίους και σχεδόν έως σήμερα στην Ευρώπη κυριάρχησαν συστήματα συγκεντρωτικά, βασιλείες αυτοκρατορίες, δικτατορίες, σοσιαλιστικές εξουσίες. Η χώρα μας κατακτήθηκε για τέσσερις αιώνες από την Οθωμανική αυτοκρατορία. Εν τούτοις και κάτω από αυτές τις καταλυτικές συνθήκες οι ελληνικές κοινότητες, μέσα και έξω από τον γεωγραφικό μας χώρο, κυβερνήθηκαν με δημοκρατικό τρόπο. Οι κάτοικοι λ.χ. ενός χωριού εξέλεγαν τακτικά με καθολική ψηφοφορία την διοικητική και τη δικαστική τους εξουσία. Κι αυτό αντανακλάται στο Σύνταγμα της Επιδαύρου, μέσα στο οποίο ρητώς αναφέρεται ότι απαγορεύονται οι «τίτλοι ευγενείας». Άλλωστε αυτό το δημοκρατικό φρόνημα μπορούμε να πούμε ότι παραμένει έως σήμερα βασικό γνώρισμα της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.

Κι αυτό σε πείσμα των προσπαθειών των ξένων δυνάμεων να επιβάλουν τις γνωστές δυναστείες των Βαυαρών και των Γλύξμπουργκ. Γεγονός που αρνείσθε πεισματικά να παραδεχτείτε. Δηλαδή το γεγονός των συνεχών παρεμβάσεων των ξένων στην χώρα μας, που υπήρξαν πρόξενοι των μεγαλυτέρων εθνικών μας καταστροφών. Όπως της Μικρασιατικής, του Εμφυλίου, της Κύπρου και τέλος της στρατιωτικής δικτατορίας.

Συμφωνώ μαζί σας στην παράγραφο της σελ. 33, ότι τα κριτήρια με τα οποία ορίζεται ένα έθνος είναι πολιτισμικού χαρακτήρα: καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία και παραδόσεις, μύθοι, ιστορίες, μνήμες.

«Όπως χαρακτηριστικά δείχνουν οι παραπάνω έρευνες, τα κριτήρια με τα οποία ορίζεται το έθνος είναι πολιτισμικού χαρακτήρα: καταγωγή, γλώσσα, θρησκεία και παραδόσεις, μύθοι, ιστορικές μνήμες. Τα πολιτισμικά αυτά κριτήρια, που θεωρούνται κοινά, προσδιορίζουν τον συμβολικό και τον φυσικό χώρο του έθνους. Οτιδήποτε διαφορετικό θεωρείται ότι βρίσκεται έξω από το έθνος και συνήθως απορρίπτεται. Έτσι τα έθνη έχουν προσδιοριστεί ιστορικά κατά κύριο λόγο μέσα από τις διαφορές τους από και σε σύγκριση με άλλα έθνη. Αυτή τη συνεχής διαδικασία ετεροπροσδιορισμού συμβάλλει στην αέναη αναπαραγωγή της εθνικής ταυτότητας ως μοναδικής και ομοιογενούς και στηρίζει την τάση της να αρνείται τόσο τις ομοιότητες με καθετί έξω από αυτήν όσο και τις διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό της».

Όμως διαφωνώ με την άποψή σας πως «ό,τι είναι διαφορετικό, θεωρείται ότι βρίσκεται έξω από το Έθνος, συνήθως απορρίπτεται». Και ακόμα ότι «η συνεχής διαδικασία ετεροπροσδιορισμού συμβάλλει στην αέναη αναπαραγωγή της εθνικής ταυτότητας ως μοναδικής και ομοιογενούς και στηρίζει την τάση της να αρνείται τόσο τις ομοιότητες με κάθε τι έξω από αυτήν όσο και τις διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό της».

Χωρίς ίσως να το θέλετε, φορτώνετε με αρνητικές ιδιότητες το Έθνος και την εθνική ταυτότητα, μιας και για να υπάρξουν κατά τη γνώμη σας, πρέπει πρώτον να ετεροπροσδιορισθούν και δεύτερον να «απορρίψουν» δηλαδή να κλειστούν στο καβούκι τους. Συμφωνούν άρα γε αυτές οι διαπιστώσεις με το ελληνικό έθνος; (Για να αρκεστούμε στη δική μας ιστορική εμπειρία). Γιατί όλα τείνουν να αποδείξουν ότι ο,τιδήποτε καλό και θετικό έγινε ως τώρα, οφείλεται στο γεγονός ότι είχαμε και έχουμε ανοιχτές θύρες (τουλάχιστον ως προς τον πολιτισμό) και προς Ανατολάς και προς Δυσμάς όπως και προς Βορρά. Έτσι ό,τι υπήρξε και ό,τι υπάρχει, αποτελεί δημιουργική πρόσμιξη διαφόρων ιδεών και πολιτισμών, ακόμα και τρόπων ζωής.

Ήμαστε πάντοτε ανοιχτοί κατά το παράδειγμα του Ρήγα Φεραίου, που ενώ σάλπιζε την επανάσταση των Ελλήνων, οραματιζόταν την μεγάλη οικογένεια των Βαλκανικών λαών. Το ίδιο που κάναμε κι εμείς στην Εθνική Αντίσταση, που αγωνιζόμαστε όχι μόνο για την δική μας ελευθερία αλλά και για την «πανανθρώπινη τη λευτεριά». Και μη μου πείτε ότι επηρεάστηκαν από την ρομαντική άποψη περί έθνους οι φουστανελάδες αγράμματοι ως επί το πλείστον Έλληνες επαναστάτες, όταν το Σύνταγμα της Επιδαύρου στα 1822 διακήρυσσε την ανασύσταση του ελληνικού έθνους αποτελώντας παράλληλα το δημοκρατικότερο Σύνταγμα όλων των εποχών, μιας και είχαν ανοιχτά τα μυαλά τους στις επιρροές της Γαλλικής και της Αμερικανικής ακόμα επανάστασης. Για να ετεροπροσδιοριστούμε θα πρέπει να είμαστε ανίκανοι να αυτοπροσδιοριζόμαστε κάθε στιγμή (ακόμα και σήμερα), ενώ η εθνική μας ταυτότητα υπήρξε και είναι τόσο ισχυρή, ώστε να μην έχουμε ούτε να θέλουμε να έχουμε εχθρούς, για να είμαστε αυτοί που είμαστε. Άλλωστε η βασική εξωτερική μας πολιτική ως τώρα υπήρξε και είναι αμυντική με εξαίρεση την τυχοδιωκτική εκστρατεία στην Τουρκία, που μας κόστισε τόσο ακριβά.
Και γιατί δεν ρωτάτε και μας (όσους επιζήσαμε), που περάσαμε μέσα από το καμίνι της ξένης κατοχής, να σας πούμε από πού αντλούσαμε τη δύναμη και το θάρρος να αναμετρηθούμε ίσος προς ίσον με την τερατώδη Χιτλερική μηχανή θανάτου; Μονάχα με την σκέψη ότι στο βάθος είμαστε ανώτεροι από αυτούς! (Εξ άλλου σʼ αυτό μας βοηθούσε η μετατροπή των εχθρών μας σε μια συμπαγή μάζα αιμοδιψών βαρβάρων). Γιατί; Γιατί ανήκαμε σε ένα Έθνος πολύ ανώτερο απʼ αυτούς στον πνευματικό και πολιτισμικό κυρίως χώρο από τον Αισχύλο και τον Πλάτωνα έως τον Σολομό, τον Παλαμά και τον Καβάφη.. Και όσοι είμαστε μορφωμένοι, το ηθικό μας ανάστημα έπαιρνε συνειδητά δύναμη απʼ αυτούς. Όσο για τους αμόρφωτους αλλά γενναίους, αντλούσαν δύναμη όπως οι αγωνιστές του ΄21 από τα «μάρμαρα». Αν όλα αυτά είναι «παραμύθια», τότε ό,τι υπήρξε θετικό και ξεχωριστό ως τώρα, ας πούμε ότι ήταν και είναι «παραμύθι». Τότε για ποιον λόγο θέλετε να το κατεδαφίσετε; Δεν ξέρετε ότι έτσι σκοτώνετε την ψυχή μας; Χάρη στην οποία είσθε κι εσείς σήμερα ελεύθερη;

Όπως ασφαλώς καταλαβαίνετε, για μένα προσωπικά δεν υπάρχει καν ερώτημα «Τι είνʼ η πατρίδα μας;». Για όλους όσους αφιέρωσαν το έργο και κυρίως τη ζωή τους ολόκληρη σʼαυτή την πατρίδα -και είναι χιλιάδες, εκατομμύρια Έλληνες, επώνυμοι ή ανώνυμοι, νεκροί ή ζωντανοί, δεν υπάρχουν τέτοια ερωτήματα, γιατί αυτοί οι ίδιοι είναι η πατρίδα…

Γιʼ αυτό σας παρακαλώ και εύχομαι να λάβετε σοβαρά υπʼ όψιν την μαρτυρία ενός ελεύθερου Έλληνα και να σταματήσετε αυτή την εκστρατεία, που μόνο δεινά μπορεί να φέρει στον ήδη δοκιμαζόμενο λαό μας.

Σας χαιρετώ,

Μίκης Θεοδωράκης

ΥΓ. Επειδή θεωρώ ότι με την απάντησή μου αυτή μου δόθηκε η ευκαιρία να αναπτύξω ορισμένα ουσιαστικά επιχειρήματα στην προσπάθειά μου να διαφωτίσω όσο γίνεται πληρέστερα τον ελληνικό λαό για τα κίνητρά μου στον αγώνα που ξεκίνησα και συνεχίζω, είμαι υποχρεωμένος να την δημοσιεύσω στο διαδίκτυο, όπως έκανα έως τώρα, δεδομένου ότι τα ισχυρά ΜΜΕ προς το παρόν αποφεύγουν ακόμα και να αναφερθούν στις απόψεις μου καταφεύγοντας ως συνήθως σε ύβρεις…Αυτό θα πει ελευθερία τύπου!



οι 100 πρώτες μέρες του ΠΑΣΟΚ

ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ “ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ” ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ 100 ΜΕΡΕΣ……..

*ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ, ΧΩΡΙΣ ΠΤΥΧΙΟ, ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ Ι. ΔΙΩΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ…

*ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΖΟΥΝ 3.000 ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ…

*Η ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΙΟΥΤΗ,ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ…. ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ…..

*ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ, ΚΑΤΣΕΛΗ, ΔΑΜΑΝΑΚΗ, ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΛΟΒΕΡΔΟΣ, ΠΑΓΚΑΛΟΣ, ΓΕΙΤΟΝΑΣ, ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΚΑΤΣΙΦΑΡΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΙΤΗΣ, ΠΗΡΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΚΑΤΙΤΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΨΥΧΑΡΗ…

*ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΑΙΓΑΙΟΥ” ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΕΝΩ ΣΤΟ “ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ” ΤΟ “ΕΘΝΙΚΗΣ” ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ…

*ΤΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΊΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΛΥ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΒΛΑΠΤΕΙ…

*Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ Γ. ΦΛΩΡΙΔΗ ΗΤΑΝ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ ΕΝΩ Ο ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ….

*Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟΛΥΕΙ ΤΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ…

*ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ VS ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ 1… ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ…

*Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΝΑΠΟΘΕΤΕΙ “ΚΛΑΔΟ ΕΛΙΑΣ” ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΙΣΜΑΗΛ ΤΖΕΜ…

*ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΛΠ-COSCO… ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ…

*ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ STAGE???? ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ… ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ…

* Ο κ.ΔΗΜΗΤΡΑΙΝΑΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ… ΜΕΤΑ Ο ΔΗΜΗΤΡΑΙΝΑΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΟΥ ΥΠ.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ…

*Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΤΟΥΣ 40.000 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ STAGE ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ!!!!!!! ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!

* Ο ΠΑΝΑΡΕΤΟΣ, ΥΦ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ, 61 ΕΤΩΝ, ΒΑΖΕΙ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Γ.Γ ΤΑ 60 ΕΤΗ!!!!

*Η ΜΠΑΤΖΕΛΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΝΑ “ΒΟΛΕΨΕΙ” ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΑΔΕΛΦΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ “ΘΕΣΟΥΛΑ” ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΑΧΛΑΔΙΩΝ ΤΙΓΚΑ ΣΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΑΜΕ ΑΠ`ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ…

*ΠΗΡΑΝΕ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΤΣΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ Γ.Γ. ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ… ΠΑΡΑΛΟΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ???

*Ο ΝΕΟΣ Γ.Γ. ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΥΠ.Υ.ΜE.Δ. ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΡΓΙΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ, Δ/ΝΤΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ “ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.” ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ “ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ”…

*Η SEX AND THE CITY ΥΦ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Θ.ΤΖΑΚΡΗ, ΤΙΝΑΖΕΙ ΤΗΝ ΞΑΝΘΙΑ ΧΑΙΤΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΜΕ ΣΤΟΜΦΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ “”ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΤΕ”… ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΕΠΙΦΥΛΑΧΘΗΚΑΝ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ…

*ΟΣΟΙ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ Γ.Γ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ… ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΣΟΚ? TOO BAD…

*Ο ΑΠ. ΤΑΜΒΑΚΑΚΗΣ (ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ THE MALL) ΕΓΙΝΕ Δ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΝΩ Ο Χ. ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ… ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΛΑΤΣΗ…

*ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΛΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ… ΓΙ`ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΗΓΕ ΜΕ ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤIΜΗ ΣΤΟ ΕΚΑΛΗ CLUB ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΦΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ JOUNIOR…

*O TAΣOΣ ΓIANNITΣHΣ, MEΛOΣ TOY Δ.Σ. TOY ΔΟΛ, ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΑ ΕΛΠΕ… ΤΕΛΙΚΑ Ο ΨΥΧΑΡΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ…

*ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΟΠΟΤΕ ΟΙ “ΠΑΛΙΟΙ” ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΕΟ “ΠΡΑΣΙΝΟ”ΑΙΜΑ…

*ΣΤΟ ΥΠ.ΥΠΟΔΟΜΩΝ “ΞΗΛΩΣΑΝ” ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΝΕΟΥΣ “ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ”…

*Γ.Γ.ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ… ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ… ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΤΥΧΙΟΥ… ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΒΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΚΙ Ο ΨΥΧΑΡΗΣ ΤΙ ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ???

* ΕΜΕΙΝΕ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ Η ΒΙΛΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ ΣΤΟ ΛΑΓΟΝΗΣΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΟ ΦΡΟΥΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΥ Α.Τ.ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΗΡΑΝ ΜΙΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ…

*Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΛΑΒΑΝΟΣ, Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ Α.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΗΣ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙ ΥΨΟΥΣ 80 ΕΚ. ΕΥΡΩ…

*Γ.Γ.ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΣΣΑΙΟΣ, ΤΟ “ΠΤΥΧΙΟ”ΤΟΥ? ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΣΤΕΝΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ Γ. ΡΑΓΚΟΥΣΗ…

*ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΣΟΚ? ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ… ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΛΑΙΑ ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗ, ΓΕΝΝΗΜΑ-ΘΡΕΜΜΑ ΠΑΣΟΚ…

*ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ ΣΕ ΔΙΠΛΟ ΤΑΜΠΛΟ… ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ…

*ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ “ΓΕΡΜΑΝΟΣ”ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΓΙΑ 1,3 ΔΙΣ ΕΥΡΩ?
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΩΡΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙ… ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ…

*ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ, ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ… Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΣΤΗ Γ.Γ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΡΓΥΡΩ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠ`ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ… ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ “ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ” ΤΗΣ ΕΡΤ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ…

*ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΙΕΖΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ… ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ???

*Η Μ.ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤΟ ΥΠ.ΥΓΕΙΑΣ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΝΤΑ ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ… ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΕΧΟΥΝ Ο ΤΖΙΜΗΣ Ο ΣΟΥΓΙΑΣ, Ο ΤΖΑΚ Ο ΜΑΚΡΥΧΕΡΗΣ ΚΙ Ο ΜΑΚΗΣ Ο ΓΡΗΓΟΡΟΣ…

*ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠ.ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΩΝΕ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ… ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΘΕΙ…

*Η ΦΩΦΗ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΩΝ… ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΚΙΝΟ ΟΜΩΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ…

*ΟΙ 193 ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΤΗΣ ΕΡΤ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ 18 ΕΚ.ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΠΟΤΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ, ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΪΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΤΑΡΕΙ ΕΝΑΝ ΤΑΠΕΙΝΟ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕ ΜΕ ΟΛΙΓΗ ΑΠΟ ΑΧΝΗ…

*Ο “ΣΕΜΝΟΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ” ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΧΕΡΙ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ “ΑΘΛΙΩΝ”ΤΗΣ ΕΡΤ…

*ΝΕΟΣ SIC ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ “ΡΟΥΣΦΕΤΙ”ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ… “ΑΡΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ” ΘΑ ΑΚΟΥΤΕ “ΡΟΥΣΦΕΤΙ” ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ…

*ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΚΤΗΡΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΟΥ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΤΗ ΒΑΣΟΥΛΑ ΤΗΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ? EYΓΕ !!!!!!!!!!! ΕΙΣΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ… ΤΥΧΕΡΟΥΛΗ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ…

*ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ, ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΤΣΕΛΗ, ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ, ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ, ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ, ΓΚΕΡΕΚΟΥ, ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ, ΜΠΟΛΑΡΗΣ, ΜΩΡΑΙΤΗΣ, ΣΗΦΟΥΝΑΚΗΣ, ΚΑΤΣΙΦΑΡΑΣ, ΛΟΒΕΡΔΟΣ, ΡΕΠΠΑΣ, ΚΟΥΒΕΛΗΣ, ΒΟΥΓΙΑΣ, ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ, ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ, ΧΡΙΣΤΟΦΥΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΖΑΚΡΗ ΚΑΙ ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ, ΓΙΝΑΝ ΡΟΜΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ LAPTOP…. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΑΝ ΚΑΝΑ ΚΟΤΕΡΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝΕ…

*ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ… Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥ 46 ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟ ΝΙΚΟ ΔΙΑΜΑΝΤΑΡΙΔΗ… ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟ…

*ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ,ΟΤΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ… 220 ΕΚ.ΕΥΡΩ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ… ΧΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟ… ΜΙΑ Η ΑΛΛΗ ΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ….

*ΤΑ “ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΕΛΗ” ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΑ “ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ” ΠΟΥ ΕΤΑΖΕ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ… ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΜΑΣ…

*ΚΛΕΙΣΤΟΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΡΕΖΙΛΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ…

*Ο ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΚΟΜΑ ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΠΗΓΑΝ ΜΕ ΠΤΗΣΗ CHARTER ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ 4 ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ… ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ? ΠΕΡΙΠΟΥ 20.000 ΕΥΡΩ…

*Ο ΕΟΤ ΕΚΑΝΕ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΣΤΙΣ ΤΣΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΧΙΟΥ ΧΕΦΝΕΡ…

* ΤΑ 70 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑ ΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ 50 ΕΚ. ΤΟΥ ΚΟΥΡΗ…

*82ΧΡΟΝΟΣ!!!!!!!!! ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ 120.000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ…

*ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΚΑΙ ΝΤΕΛΕΔΗΜΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓ.ΔΟΜΗΝΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΜΕ GULFSTREAM PRIVATE BUSINESS JET,ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΨΟΥΣ 148.ΟΟΟ ΕΥΡΩ…

*Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΧΕΙ 10 ΜΕΤΑΚΛΗΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, 5 ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ 5 ΘΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΚΛΗΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ…

*ΣΤΟ 1ο ΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ, ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΤ,Η ΓΚΕΡΕΚΟΥ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ…

*45,000 ΤΟ ΜΗΝΑ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ…

*ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΗΓΑΝ 70 ΑΤΟΜΑ, ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ…

*ΣΤΑ 56 ΕΚ. ΕΥΡΩ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑ ΕΞΟΔΟ ΣΤΟΝ ΟΛΠ !!!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ……….

*4,500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ… ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ…

*ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 1.ΟΟΟ ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΕΠΙ 300 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ…

*5.100 ATOMA ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΝΟΥΝ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΤΟΝ ΠΟΠΟ ΤΟΥΣ, Ο ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ…

*ΕΡΤ ΣΥΝΕΧΕΙΑ… ΜΟΝΟ 4 ΑΠ`ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΜΑΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ 984,000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ…

*Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ Ι. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ 130,000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ…

*10 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ΕΙΧΕ ΣΤΑΛΕΙ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Γ. ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗΣ… ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΓΡΑΨΕ,Ο ΒΡΑΧΟΣ ΕΠΕΣΕ ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ… ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ… ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?



——————————————————————-





ellinon-pnevma.blogspot.com


πόσο αληθινό αυτό το κείμενο από καρδιάς…..

Περασε η εποχη που ο καημενος ελληνας ζουσε υπο την πιεση της πολιτικης εξουσιας.
Εχεις το μεσον?εισαι νεοδημοκρατης η πασοκτζης?
Θα σου διορισω το παιδι,θα φτιαξω αεροδρομιο στην πολη σου,θα ασφαλτοστρωσω τον δρομο που οδηγει στο χωριο σου…Αρκει να με ψηφισεις.
Χωρις να υπαρχει καμια ιδεολογια,παρα μερικες σαπιες αναμνησεις απο τα γεγονοτα του πολυτεχνειου…
35 χρονια περασανε απο την εξεγερση των φοιτητων του πολυτεχνειου.
Ακομα σε αυτα βρισκετε πατημα?
Τερμα ολα αυτα.
Η σιγουρια της εξουσιας απο το 1955 και μετα,βασιζομενη μονο σε 2 ονοματα,οδηγησε την χωρα στην χρεοκωπια.
Καραμανλης-παπανδρεου,οι δυο οικογενειες που κυβερνησαν την χωρα τα τελευταια 50 χρονια,με την αλαζονεια τους και με την διαφθορα,εκαναν τον τοπο αυτο που ειναι σημερα..
Καταντησανε την ελλαδα ερμαιο του καθε καρχαρια επιχειρηματια,δημοσιογραφο

υ,παρανομου αλλοδαπου..
Εφτασαν τους ελληνες στο σημειο να μην νιωθουν ασφαλεια,να φοβουνται να βγουν εξω απο το σπιτι τους,να ψαχνουν στα σκουπιδια της λαϊκης αγορας μηπως βρουν πεταμενα αποφαγια.
Καταντησανε τις εννοιες πατριωτισμο σε φασισμο,την ελευθερια εκφρασης σε επεισοδια,λεηλασιες,το δικαιωμα να ζεις στην γειτονια που μεγαλωσες σε ρατσισμο,ξενοφοβια..
Εσεις κυριες και κυριοι του πασοκ και της νεας δημοκρατιας,γεμισατε με φοβο την ψυχη του ελληνα,οδηγησατε στην εργασιακη ανασφαλεια και ανεργια χιλιαδες νεους ελληνες.
Δεν τρωμε για αλλη μια φορα κουτοχορτο κυριοι.
Ο ελληνικος λαος εχει πλεον ξυπνησει.
Ξεπουλησατε και χωρισατε το αιγαιο σε γκριζες ζωνες,κανατε το χατηρι σε εναν λαο που δεν ειχε ιστορια να διεκδικει θρασυτατα το ονομα μακεδονια,αφησατε εθνικιστικες οργανωσεις στην θρακη να αυτοαποκαλουνται “τουρκικη μειονοτητα”,μεινατε απλοι θεατες στον ψευδομουφτη,διωξατε ολες τις ελληνικες επιχειρησεις στα βαλκανια,σε αναζητηση φτηνου εργατικου δυναμικου…
Και τωρα σας βλεπουμε παλι….Σαν τα κοκορια να τσακωνεστε για την οικονομια..
Εμεις κληρονομησαμε απο το πασοκ-Οχι εσεις αυξησατε το χρεος…
Να σας πω εγω,κι ας μην ειμαι πολιτικος.
Απο την μεταπολιτευση εσεις οι δυο κυβερνησατε τον τοπο.
Για ολα τα προαναφερθέντα φταιτε εσεις και μονο εσεις…
Οι δυο οικογενειες καραμανλη παπανδρεου.
Αντι να παραιτηθειτε συσσωμοι,ερχεστε με θρασος και ζητατε παλι την ψηφο του ελληνικου λαου,μαζι με ολους τους υπουργους-λησταρχους απο πισω σας?
Γιατι?
Αρκετα δεν κλεψατε?
Αρκετα δεν μας ξεφτιλισατε σαν εθνος διεθνως?
Αρκετα δεν μας προδωσατε?
Εγω προσωπικα θα σας μαυρισω κυριοι.
Εμετος,μονο και μονο που εχετε το θρασος να ξαναζητατε ψηφο.
Αει σιχτηρ πια…

Αναρτήθηκε από spyros1000 – facebook

Older Posts »